XR1200 Owners Group banner

Welke uitlaatopties zijn er nog?

3.7K views 27 replies 18 participants last post by  Luperman3  
#1 ·
Ik heb onlangs een standaard 2009 XR gekocht en ben begonnen met de zoektocht naar een uitlaatsysteem of zelfs slip-ons. Ik zou heel graag de Supertrapp slip-on onderdeel #412-15000 willen hebben, maar blijkbaar is er nergens op aarde iets verkrijgbaar. Andere suggesties? Ik heb de Zard-kit op eBay gezien, maar $2500 en meer uitgeven is een beetje veel.

Supertrapp #412-15000 in afbeelding
Image

#2 ·
-Sparen voor een Termignoni uit Italië. Prijzig, maar voor mij de moeite waard qua looks en geluid. Ik heb de mijne via Ebay gekocht en het kwam binnen een paar weken aan. Ze hebben ook slip-ons.

Termignoni uitlaten voor Harley Davidson XR 1200 R | Termignoni

-Bassani maakt nog steeds de 2-1 Roadradge II. Winkelprijs is $879,95, maar je moet de hitteschilden kopen voor een extra $200,00. Dit systeem zat oorspronkelijk op mijn XR van de vorige eigenaar en het zag er gewoon niet goed uit voor mij. Luid, zelfs met de bruikbare gegroefde baffle binnenin.

Bassani Road Rage 2-in-1 systeem met B1-uitlaatdemper voor XR1200 Sportster- 1XR8R (bassanipipes.com)

Ik weet zeker dat er nog anderen zijn, maar ik heb alleen ervaring met deze twee. Het komt steeds dichterbij dat je een complete motorfiets moet kopen om een uitlaat te krijgen die je wilt.

#3 ·
Je kunt altijd proberen een sportstersysteem aan te passen. Sommigen hier hebben het gedaan. Verschillende systemen vereisen verschillende dingen. Ik heb de D&D carbon slip-ons en ben er dol op. Weet niet of ze ze nog aanbieden. Je zou kunnen bellen en kijken of ze er nog een achterin hebben liggen LOL. Hier is hun volledige systeem voor een niet-XR FWIW

#15 ·
Ik heb onlangs een standaard 2009 XR gekocht en ben begonnen met de zoektocht naar een uitlaatsysteem of zelfs slip-ons. Ik zou graag de Supertrapp slip-on onderdeel #412-15000 willen hebben, maar blijkbaar is er nergens op aarde iets beschikbaar.

Nog andere suggesties? Ik heb de Zard-kit op eBay gezien, maar $2500 en meer uitgeven is een beetje veel.

Supertrapp #412-15000 in foto
View attachment 259701
Heb je uiteindelijk een nieuwe uitlaat of slip-on dempers gevonden? Blijkbaar worden de Supertrapp 412-15000 niet meer gemaakt, maar misschien past de 422-25000 wel, aangezien ze er hetzelfde uitzien en de juiste maat lijken te hebben.

#16 ·
Ik heb onlangs een standaard 2009 XR gekocht en ben begonnen met de zoektocht naar een uitlaatsysteem of zelfs slip-ons. Ik zou graag de Supertrapp slip-on onderdeel #412-15000 willen hebben, maar blijkbaar is er nergens op aarde iets beschikbaar.

Nog andere suggesties? Ik heb de Zard kit op ebay gezien, maar $2500 en meer uitgeven is een beetje veel.

View attachment 259701

Nog andere suggesties? Ik heb de Zard kit op ebay gezien, maar $2500 en meer uitgeven is een beetje veel.

View attachment 259701
Heb je ASBO Exhuast in het VK geprobeerd?
asboexhaustsuk.co.uk

#23 ·
Dit is het Torque Hammer II-systeem van Twin MC. Ze werken & klinken goed! Dris & de crew weten zeker wat ze met de XR's doen...
Image