XR1200 Owners Group banner

Vance and Hines lub inny wydech

18K views 20 replies 10 participants last post by  Justincogar  
#1 ·
W miarę jak postępują moje poszukiwania informacji tutaj i zbliżam się do możliwości kupna XR1200, widzę wiele z nich wystawionych na sprzedaż z różnymi wydechami. Mam wrażenie, że Vance & Hines jest bardzo rzadki, widzę wiele innych systemów. Bassani jest jednym z nich i jest wiele innych. Czy Vance & Hines jest naprawdę tak dobry, czy raczej jest to kultowy system, który przyciąga wzrok, gdy motocykl jest gdzieś zaparkowany? Czytałem, że standardowy jest o wiele cięższy niż aftermarketowy, a jego wymiana powinna wiązać się z dostrojeniem wraz z wymianą standardowego filtra.

Myśli? Zdezorientowany moim dylematem?
 
#3 ·
Zamierzam przeczytać ten artykuł. Znając Kawasaki GPz550, prawie wszystko inne niż standardowe jest lepsze, z wyjątkiem MAC. Wygląda na to, że systemy tam dostępne wcale nie wysychają tak szybko jak w wyżej wymienionym motocyklu, ale niektóre są lepsze od innych. Usiądę i przeczytam odpowiedzi. Ten temat będzie miał prawie tyle samo odpowiedzi co pytanie o olej, którego wolę nie zadawać. Dziękuję za odpowiedź i informację Timbit!
 
#4 ·
Nudzę się w pracy i znalazłem wykresy momentu obrotowego z różnych wydechów na stronie internetowej, do której tutaj linkuję


Moc powinna być tam również widoczna.

Mam V&H i na tym zakończyłem moje poszukiwania, więc w przypadku nowszych wydechów być może trzeba będzie trochę poszukać, aby znaleźć informacje.
 
#5 ·
...i wszyscy wiemy, że szybki kierowca może sprawić, że wolny motocykl będzie szybki, a wolny kierowca może sprawić, że szybki motocykl będzie wolny. Widziałem sporo na sprzedaż z V&H.
Ładne wykresy. Dziękuję za wykopanie ich w pracy.
 
#6 ·
...i wszyscy wiemy, że szybki kierowca może sprawić, że wolny motocykl będzie szybki, a wolny kierowca może sprawić, że szybki motocykl będzie wolny. Widziałem kilka na sprzedaż z V&H.
Ładne wykresy. Dziękuję za wykopanie ich w pracy.
Po prostu postscriptum do powyższego komentarza na temat V & H. Łagodne stalowe V & H to te, które rdzewieją. W tych wątkach jest mnóstwo przykładów, ale trzeba będzie poszukać zdjęć. V & H, na które warto się zdecydować, to te ze stali nierdzewnej, które nie rdzewieją. Ta sama długość/średnica/połączenie krzyżowe, jednak są bardzo rzadkie i drogie. W moim lokalnym sklepie motocyklowym jest czarny, wczesny non x XR z rurami ss V & H zaparkowany w salonie dla bezpieczeństwa właściciela, więc dobrze mu się przyjrzałem i rurkom. Właściwie nie zdziwiłbym się, gdyby był to jedyny taki XR w Aus, tak rzadkie są te rury. Unikaj więc łagodnych stalowych V & H. Jeśli zależy Ci na pełnym systemie, to w kwestii hałasu, mocy i kosztów wybrałbym Bassani lub Motorstage. Dodaj Supertrapp, jeśli cenisz sobie możliwość dostrojenia pod kątem hałasu. Torque Hammer udowodnił, że wytwarza najlepszą moc w połączeniu z tunerem, ale koszt może być problemem. Niezależnie od tego, jaką rurę dostaniesz, prawdopodobnie zostawisz moc na stole bez tunera i trochę pracy nad dostrojeniami, aby pasowały. Ja, poszedłem na oszczędności i wybrałem slip ony.

J.
 
#7 ·
Nie zapomnijcie również o wydechach Termi. Są one dostępne w pełnych systemach wyścigowych i slip-on i wciąż można je kupić. Kupiłem pełny system wyścigowy kilka lat temu, ponieważ nigdzie nie mogłem znaleźć wydechu SS race V&H. Teraz, z Termi's, nie sądzę, żebym zamienił na system V&H, nawet gdybym mógł taki znaleźć. Uwielbiam wygląd wysokiej rury i moim zdaniem jest on wart o wiele więcej pieniędzy w porównaniu do systemu V&H. Wreszcie, dźwięk jest naprawdę świetny, nie jest tak natrętny, ponieważ usunąłem nawet tłumiki DB, które są zainstalowane na rurze, więc masz możliwość posiadania ich legalnie lub na otwartym torze. Z tego, co czytałem, system V&H jest bardzo głośny. Ostatnia uwaga jest taka, że nie są tanie, ponieważ pełny system jest prawdopodobnie najdroższy ze wszystkich wydechów wykonanych dla XR, kosztując 1500 USD, ale warto!
 
#8 · (Edited)
Widziałem te reklamowane i naprawdę mi się podobają. Cieszę się, że dobrze się sprawdzają.
 
#9 ·
FYI... nagrałem to, kiedy kilka lat temu dostałem pełny system Termi:

Wydech OEM z wspornikami (w tym unikalny osprzęt montażowy, bez mocowań pasażera) = 36,03 funtów

Termi 2:1:2 z różnym osprzętem i wspornikami = 16,60 funtów
 
  • Like
Reactions: geno and CoreyDSFA
#11 ·
Miałem też czarne Widows, które dostały "zgniliznę wdow", plus przypaliły mi nogę przy prędkościach poniżej 45. Kupiłem pełny system magazynowy na Ebay za 350 $ (miałem szczęście). Zainstalowałem kolektory z końcówkami Termi, które również kupiłem na Ebay za 870,00 $ i jestem z nich bardzo zadowolony. Wyjąłem tłumiki dB i brzmią gardłowo, ale nie obcesowo. I moja noga już się nie zapala!
Image
 
#12 ·
Miałem też czarne Wdowy, które dostały "zgniliznę wdowią", a także piekły mi nogę przy prędkościach poniżej 45 lub w pobliżu. Kupiłem pełny system magazynowy na Ebay za 350 $ (miałem szczęście). Zainstalowałem kolektory z końcówkami Termi, które również kupiłem na Ebay za 870,00 $ i jestem z nich bardzo zadowolony. Wyjąłem zabójców dB i brzmią gardłowo, ale nie oburzająco. I moja noga już się nie zapala! View attachment 247640
Dobrze wyglądający wydech!.
Widzę jeden z wieszaków przy stopce pasażera.. czy nie mają innego wieszaka z tyłu jak standardowe końcówki?
 
#13 ·
@ Buck Diablo

Twoje poparzenie nogi przypomina mi serial Kung-Fu, w którym musiał nosić płonący kocioł bokami ramion.
 
#18 ·
Motor Stage z Japonii. Lżejszy, świetny dźwięk, o wiele lepszy wygląd i View attachment 247648 zdecydowany wzrost mocy .....
Hej przyjacielu, zauważyłem, że masz wewnętrzne elementy motorstage vspeed w swoim xr, wysłałem wiadomość, aby zapytać, czy możesz mi opowiedzieć o swoich doświadczeniach, jeśli chodzi o zamawianie tych.c Na przykład, z jakiej strony internetowej zamówiłeś? Jestem bardzo zainteresowany próbą zakupu tych produktów za pośrednictwem XR1200 | MOTORSTAGE,

Znalazłem również dwie z tych rur wymienione na stronie https://japan.webike.net/shopping_cart.html
Słyszałeś o nich?

Wszelkie spostrzeżenia bardzo doceniam

Z poważaniem
Justin Cogar
09 xr1200
 
#16 ·
Czy masz hamownię na motorstage? Bardzo mocno skłaniałem się w tym kierunku, dopóki facet nie zaoferował mi swoich wdów za bezcen.
Nie, nie mam. Mam power commandera i ustawiłem go dla standardowych rur wydechowych Harley. Po zmianie rur miałem zamiar go ponownie zmapować, ale po przejażdżce (i robię to już od 3 lat) natychmiast zauważyłem, że ma szybszą reakcję na gaz i mocniej ciągnie na biegach. Działa nieco bogato, ale nie na tyle, żebym musiał go ponownie mapować. Widziałem wszystkie rury na rynku dla XR i moim zdaniem wyglądają najlepiej i brzmią najlepiej, uwielbiam osiągi i są zdecydowanie lżejsze niż standardowe... 4 na 4...